Αυτού του είδους οι μπαταρίες προσφέρουν μεγάλη ενέργεια (αποθηκεύουν δηλαδή μεγάλη χωρητικότητα σε μικρό μέγεθος), και αυτός είναι ο λόγος που έχουν υιοθετηθεί σε όλες τις μικρές αλλά ενεργοβόρες συσκευές μας όπως τα κινητά, τα tablet, τα laptop και βεβαίως και οι συσκευές ηλεκτρονικών τσιγάρων.

Αυτού του είδους οι μπαταρίες παρέχουν μια χρήσιμη ποσότητα ενέργειας αλλά αν κάτι προκαλέσει στην μπαταρία πρόβλημα με τέτοιο τρόπο ώστε να απελευθερώσει όλη την ενέργειά της απότομα τα αποτελέσματα είναι δραματικά και επικίνδυνα. Σε σπάνιες περιπτώσεις, αυτό το έχουμε δει με σχεδόν όλες τις συσκευές που χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων λιθίου, από κινητά τηλέφωνα μέχρι και ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οτιδήποτε ενδιάμεσο.

Μερικές σημαντικές και χρήσιμες συμβουλές που πρέπει όλοι να γνωρίζουμε:

  • Αν το περίβλημα της μπαταρίας έχει φθαρεί σταματήστε να χρησιμοποιείτε την μπαταρία.
  • Κλειδώνετε πάντα τις συσκευές πριν τις βάλετε στην τσέπη/τσάντα.
  • Μην χρησιμοποιείτε ποτέ την συσκευή όσο φορτίζει. Η θύρα USB μπορεί σε πολλές περιπτώσεις να φορτίσει την μπαταρία αλλά δεν προτείνεται και επιπλέον την ώρα που η μπαταρία αποθηκεύει ρεύμα είναι επικίνδυνο να τραβάμε ρεύμα.
  • Μην αφήνετε τις μπαταρίες στο αυτοκίνητο. Υπερβολική ζέστη ή κρύο μπορεί να καταστρέψουν τις μπαταρίες.
  • Ελέγχετε πάντα ότι οι μπαταρίες είναι στεγνές πριν τις τοποθετήσετε στην συσκευή και ότι η συσκευή σας είναι στεγνή επίσης.
  • Και το πιο σημαντικό από όλα: Χρησιμοποιείτε θήκες μπαταριών για την μεταφορά…!!! ΠΟΤΕ δεν βάζουμε τις μπαταρίες στην τσέπη/τσάντα μαζί με κέρματα, κλειδιά και άλλα μεταλλικά αντικείμενα. Αν ο θετικός πόλος έρθει σε επαφή με ένα κέρμα και ο αρνητικός με ένα άλλο, η μπαταρία ενεργοποιείται και επειδή δεν έχει κάπου να δώσει την ενέργεια θα αναφλεχθεί και στην συνέχεια θα εκραγεί…!!! Ακόμα και ο στατικός ηλεκτρισμός που προκαλείται από διάφορα υφάσματα μπορεί να προκαλέσει ενεργοποίηση της μπαταρίας.

Μηχανικά Mods και Ασφάλεια

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε μιλήσουμε για την ορθή χρήση και την ασφάλεια των μηχανικών Mod.

Το άρθρο αυτό προορίζεται για νέους ατμιστές που θέλουν να πάρουν στα χέρια τους το πρώτο τους μηχανικό Mod. Το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να ξεχωρίσουμε είναι η διαφορά ανάμεσα σε ένα μηχανικό Mod και ένα ηλεκτρονικό Mod.

Ένα καλό και σωστά σχεδιασμένο ηλεκτρονικό Mod έχει μία ενσωματωμένη πλακέτα (Microchip) στην ίδια τη μονάδα που ενεργεί ως ένα κύκλωμα προστασίας το οποίο αποτρέπει πράγματα που θέλουμε να αποφύγουμε, οπότε χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε ηλεκτρονική συσκευή αυτά που συνήθως θέλουμε να αποφύγουμε είναι η υπέρφόρτιση, η αποφόρτηση και το βραχυκύκλωμα.

Λόγω των ενσωματωμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας, τα ηλεκτρονικά Mods είναι εγγενώς ασφαλέστερα από πλήρως μηχανικά Μods. Μερικά δημοφιλή ηλεκτρονικά Μods είναι το ProVari, το Lavatube και το iStick.

Το πρόβλημα με τα μηχανικά Μod, ωστόσο, είναι ότι προφανώς δεν έχουν ενσωματωμένο ένα τσιπ που μπορεί να παρακολουθεί τα "πράγματα" όπως βραχυκυκλώματα αποφορτίσεις κλπ. Ένα βραχυκύκλωμα και/ή μια υπέρ-αποφόρτιση χωρίς να μπούμε σε πολύ τεχνική ανάλυση, ουσιαστικά κάνει τη μπαταρία ασταθή σε σημείο που μπορεί να υπερθερμανθεί και να πιάσει φωτιά ή και να εκραγεί.
 

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο δημιουργήσαμε αυτό το άρθρο, ώστε να μπορούμε να σας δείξουμε τι μπορείτε να κάνετε για να αντισταθμίσετε την έλλειψη κυκλώματος προστασίας στα μηχανικά Μods.


Έχουμε καταρτίσει μια λίστα με πράγματα που πρέπει να θυμάστε όταν ασχολείται με μηχανικά Μods.

  • Ελέγχετε τακτικά την αντίσταση για τυχόν βραχυκυκλώματα.
  • Μην χρησιμοποιείτε την μπαταρία όταν είναι πλήρως αποφορτισμένη.
  • Αποφύγετε τη τοποθέτηση των μπαταριών σε σειρά.
  • Αποτρέψτε μηχανικό Μod σας από τυχαία πυροδότηση με το να το κλειδώνετε πάντα πριν το αφήσετε από τα χέρια σας
  • Χρησιμοποιείτε πάντα μόνο μπαταρίες ασφαλούς χημείας και ποτέ μπαταρίες με ασφάλεια γιατί αυτές είναι μη ασφαλούς χημείας οπότε και επικίνδυνες.
  • Μην τοποθετείτε τις μπαταρίες με αντίστροφη πολικότητα (ανάποδα) στο Mod σας.
  • Να μην υπέρ-φορτίσετε τις μπαταρίες σας
  • Βεβαιωθείτε ότι το μηχανικό σας Mod έχει οπές αερισμού.

Για ορισμένα από τα παραπάνω, εννοείται ότι μπορείτε να πάρετε ένα πολύμετρο οποιουδήποτε είδους για να ξέρετε την αντίσταση και την κατάσταση του Mod. Στην ουσία, αν επιλέξετε να αγοράσετε ένα μηχανικό Mod, επιβάλετε να πάρετε ένα καλό και αξιόπιστο πολύμετρο.

Ας πάμε σε κάθε λεπτομέρεια.

  1. Ελέγχετε τακτικά την αντίσταση για τυχόν βραχυκυκλώματα.

    Σε αντίθεση με το ProVari ή το Lavatube, ένα πλήρως μηχανικό Mod θα λειτουργήσει ακόμα και αν υπάρχει βραχυκύκλωμα. Ένα βραχυκύκλωμα τεχνικά σημαίνει μηδέν ή κοντά στα μηδέν ohm αντίσταση , αλλά τα περισσότερα ηλεκτρονικά Mod δεν θα λειτουργήσουν με αντίσταση χαμηλότερη από 1.5ohms. Αυτό γίνεται για να διασφαλιστεί ότι δεν στρεσάρονται οι μπαταρίες ειδικά αν έχουν χαμηλή βαθμολογία C.

    Εάν χρησιμοποιείτε έναν ατμοποιητή με καινούρια αντίσταση, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την αντίσταση σας την πρώτη φορά πριν  τον βιδώσετε στο μηχανικό σας Mod.

    Εάν χρησιμοποιείτε ένα επισκευάσιμο ατμοποιητή, μην φτιάχνετε αντιστάσεις πολύ χαμηλές σε ohms καθώς ορισμένες μπαταρίες (κυρίως αυτές με πολύ χαμηλή βαθμολογία C) μπορεί πολύ εύκολα να ζοριστούν με πολύ χαμηλές αντιστάσεις (κάτω του 1.0ohm). Για τους αρχάριους χρήστες συστήνουμε να ξεκινήσουν με απλές αντιστάσεις της τάξης των 1.8-2.8ohms, για μεγαλύτερη ασφάλεια μέχρι να αποκτήσουν την απαραίτητη εμπειρία .

    Βραχυκύκλωμα δεν συμβαίνει μόνο στον ατμοποιητή αλλά μπορεί να συμβεί και οπουδήποτε αλλού στο σώμα του Mod, οπότε καλό είναι να ελέγχετε τακτικά ολόκληρο το Mod, καθώς και να το συντηρείτε τακτικά. Για να το κάνετε αυτό με πολύμετρο, βγάλτε την μπαταρία σας και τον θετικό ακροδέκτη του πολύμετρου αγγίξτε τον στο θετικό ακροδέκτη του Mod και τον αρνητικό ακροδέκτη του πολύμετρου αγγίξτε τον στο σώμα του Mod. Εάν το πολύμετρο δείχνει οποιουδήποτε είδους αντίστασης, τότε αυτό σημαίνει ότι το ρεύμα ρέει και έχετε κάπου βραχυκύκλωμα.

    Κατά τον έλεγχο της αντίστασης, χρησιμοποιώντας ένα πολύμετρο, σημειώστε ότι τα πολύμετρα φέρουν τη δική τους αντίσταση εσωτερικά.

    Σε μερικά φθηνότερα πολύμετρα της αγοράς, έχουμε δει αυτές τις εσωτερικές αντιστάσεις να φτάνουν μέχρι και στα 0.6ohms. Αγγίζοντας τους δύο ακροδέκτες του πολύμετρου μαζί συνήθως θα εμφανίσει πόση αντίσταση έχει εσωτερικά το πολύμετρο. Έτσι για να κάνουμε μία σωστή μέτρηση πρέπει αφού ξέρουμε την εσωτερική αντίσταση του πολύμετρου να την αφαιρέσουμε από το αποτέλεσμα της μέτρησης της αντίστασης και έτσι θα βρούμε την πραγματική αντίσταση.

    Έτσι, αν η μέτρηση της αντίστασης βγάζει 2.0ohms, τότε στην πραγματικότητα θα είναι μόνο 1.4ohms από την στιγμή που η εσωτερική αντίσταση του πολύμετρου είναι 0.6ohms.

 

  1. Μην χρησιμοποιείτε την μπαταρία όταν είναι πλήρως αποφορτισμένη.

    Άλλη μια αιτία που μπορεί μια μπαταρία να υποστεί βλάβη ή ακόμα και να πιάσει φωτιά, είναι όταν συνεχίζει να αποφορτίζεται ενώ έχει περάσει το όριο που θεωρείται άδεια.Δηλαδή εάν συνεχίζουμε να χρησιμοποιούμε τις μπαταρίες αφού έχουν αδειάσει.

    Τυπικά μια Li-ion μπαταρία έχει χωρητικότητα 4,2 volt όταν είναι 100% φορτισμένη. Καθώς χρησιμοποιείται η μπαταρία, αυτή η τάση πέφτει.

    Ανάλογα βέβαια με την ποιότητα και τον κατασκευαστή, συνήθως οι μπαταρίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ασφάλεια έως ότου η τάση να πέσει στα 3.6 - 3.3 volt (ή ακόμα χαμηλότερα σε πραγματικά καλής ποιότητας μπαταρίες).

    Γενικά για να βρίσκεστε στην ασφαλή πλευρά, όταν η μπαταρία φτάσει τα 3,6 volt, απλά θεωρήστε την άδεια (όπως θα μπορούσε κάλλιστα να είναι), τότε σωστό είναι να σταματήστε να την χρησιμοποιείτε και να την επαναφορτίσετε το συντομότερο δυνατόν.

    Εάν δεν είστε εξοικειωμένοι με τις μπαταρίες σας, καλό θα είναι να χρησιμοποιήσετε έναν μετρητή (βολτόμετρο) για να ελέγχετε τις μπαταρίες σας συχνά. Έτσι θα μπορείτε να υπολογίσετε το πόσο χρόνο χρήσης χρειάζεται συνήθως η μπαταρία για να φτάσει από τα 4,2 στα 3,6 βολτ. Αυτό θα σας βοηθήσει να υπολογίσετε πόση μπαταρία έχετε ακόμα όταν δεν έχετε βολτόμετρο μαζί σας.

    Σημειώστε ότι καθώς η μπαταρία παλιώνει , ο χρόνος που χρειάζεται μέχρι να αδειάσει τελείως θα μειωθεί, και αυτό οφείλεται στην αύξηση της εσωτερικής αντίστασης της μπαταρίας.

1.       Αποφύγετε τη τοποθέτηση των μπαταριών σε σειρά (στοίβαξη).

Αν δεν ξέρετε πραγματικά τι κάνετε, απλά μην το κάνετε.

Στοίβαξη των μπαταριών σημαίνει ότι τοποθετούμε την μία μπαταρία πάνω στην άλλη σε σειρά έτσι ώστε να παράγουν μια υψηλότερη τάση. Έτσι επίσης στρεσάρουμε πολύ περισσότερο την καθεμία από τις μπαταρίες.


Το στοίβαγμα δύο μπαταριών δεν συνιστάται.

Δεν έχουν σχεδιαστεί όλες οι μπαταρίες για να στοιβάζονται. Με το στοίβαγμα θα ζορίσουμε τις δύο μπαταρίες πολύ περισσότερο από ότι όταν χρησιμοποιούμε τον ατμοποιητή με μια μπαταρία μόνο.

  • Και οι δύο μπαταρίες σας θα πρέπει να έχουν πολύ υψηλή βαθμολογία C και δυστυχώς, οι περισσότερες μπαταρίες δεν έχουν. Αν θέλετε πραγματικά να στοιβάξετε τις  μπαταρίες, βεβαιωθείτε ότι οι μπαταρίες σας έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν με αυτό το τρόπο.

 

  • Ένα άλλο πρόβλημα με το στοίβαγμα των μπαταριών είναι, και πάλι, η υπέρ-αποφόρτιση, δηλαδή η μία μπαταρία μπορεί να είναι πλήρως φορτισμένη, ενώ η άλλη να είναι μισό γεμάτη. Αργά ή γρήγορα λοιπόν η μία από τις δύο μπαταρίες θα υπέρ-αποφορτηστεί και θα μας προκαλέσει προβλήματα.

 

  • Ακόμη και σε ένα καινούριο ζευγάρι των μπαταριών, υπάρχει η πιθανότητα η μία από τις δύο από αυτές τις μπαταρίες να “παλιώσει” πιο γρήγορα από την άλλη, με αποτέλεσμα η μία να αδειάζει πιο γρήγορα από ό, τι η άλλη. Αυτό συμβαίνει συχνά ακόμη και σε ζεύγη μπαταριών που έρχονται στοιβαγμένες  σε εμάς από τον ίδιο το κατασκευαστή.

 

  • Εάν δεν έχετε καμία άλλη επιλογή, λόγω του ότι έχετε ένα μηχανικό Mod που δέχεται μόνο στοιβαγμένες μπαταρίες,  τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν αποστάτη (εικονική μπαταρία) ή να αγοράσετε της καλύτερης ποιότητας μπαταρίες που έχουν σχεδιαστεί για να στοιβάζονται. Χρησιμοποιείτε πάντα ατμοποιητές  με αντιστάσεις που δεν θα ζορίσει το setup σας και πάντα να ελέγχετε την υγεία των μπαταριών σας τακτικά.

 

  • Εάν πραγματικά χρειάζεστε υψηλότερη τάση από ότι μια μονή μπαταρία  μπορεί να δώσει, τότε καλό είναι να σκεφτείτε την αγορά ενός Mod με μεταβλητή τάση ή μια συσκευή Kick για το μηχανικό σας Mod.

2.  Αποτρέψτε μηχανικό Mod σας από τυχαία πυροδότηση.

  • Εκτός από την υπέρ-αποφόρτηση λόγο υπερβολικής χρήσης μίας άδειας μπαταρίας, μια άλλη αιτία της υπέρ-αποφόρτησης και στρεσαρίσματος της μπαταρίας είναι η χρήση του Mod σας για παρατεταμένες χρονικές περιόδους. Συνήθως αυτό συμβαίνει από λάθος του χρήστη.

 

  • Ηλεκτρονικά Mod όπως  το ProVari και το Cloupor Mini συνήθως έχουν ένα προκαθορισμένο χρόνο λειτουργίας  10-15 δευτερόλεπτα και μετά παύουν να λειτουργούν για να αποφευχθεί αυτό, καθώς και λειτουργία "off" όπου μπορείτε να απενεργοποιήσετε το Mod εντελώς.

 

  • Ορισμένα μηχανικά Mods μπορεί να έχουν μηχανισμούς κλειδώματος πυροδότησης, που λειτουργεί ως έναν "off" μηχανισμό. Αν μηχανικό Mod σας έχει αυτή τη δυνατότητα, να το χρησιμοποιείτε κάθε φορά που αφήνετε το Mod από τα χέρια σας ή αποθηκεύετε το Mod σας στην τσάντα σας ή ακόμα και μέσα στη θήκη του. Αυτό θα αποτρέψει την τυχαία πυροδότηση.

 

  • Αν η συσκευή σας δεν κλειδώνει, τότε φροντίστε να αφαιρέσετε τον ατμοποιητή και βεβαιωθείτε ότι τίποτα δεν μπορεί βραχυπρόθεσμα να έρθει σε επαφή με το θετικό πόλο του Mod. Μπορεί επίσης να βοηθήσει σε αυτό το πρόβλημα και η τοποθέτηση του Mod σας σε μια μικρή θήκη τύπου πουγκί  πριν από τη τοποθέτησή του σε μια θήκη κασετίνα.


 

3.  Χρησιμοποιείτε πάντα μόνο μπαταρίες ασφαλούς χημείας και ποτέ μπαταρίες με ασφάλεια γιατί αυτές είναι μη ασφαλούς χημείας οπότε και πιό επικίνδυνες.

Στην σημερινή αγορά, υπάρχουν πολλά είδη των μπαταριών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα μηχανικό Mod.

Τα δύο πιο δημοφιλή είδη μπαταριών που χρησιμοποιούνται σε Mods είναι ICR (LiCo02) και IMR (LiMn) / υβρίδια IMR. Και οι δύο είναι ιόντων λιθίου (Li-ion).

Σε γενικές γραμμές, οποιαδήποτε από αυτές τις μπαταρίες  μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε συσκευή που απαιτεί μια πηγή ενέργειας 3.7volt, συμπεριλαμβανομένων των μηχανικών Mods σας. Αλλά δεν είναι όλες κατάλληλες.

  • Από την άποψη της ασφάλειας, η διαφορά μεταξύ των δύο (ICR και IMR) είναι η χημική σύνθεση αυτών των μπαταριών. Μια ICR μπαταρία μπορεί να πιάσει φωτιά με ταχύτερο ρυθμό από ό, τι μια ΙΜR επειδή είναι απλά πιο εύφλεκτο το περιεχόμενο της. Οι ICR μπαταρίες είναι επίσης γενικά γνωστό ότι στρεσάρονται πιο εύκολα από ότι οι IMR.

 

  • Υπάρχουν δύο τύποι μπαταριών ICR, με  προστασία και χωρίς προστασία. Ποτέ μη χρησιμοποιείτε μπαταρίες ICR χωρίς προστασία σε οποιοδήποτε μηχανικό Mod, δεδομένου ότι δεν υπάρχει κανένας μηχανισμός ασφάλειας σε αυτά.

 

  • Οι προστατευόμενες μπαταρίες ICR έχουν ένα βασικό επίπεδο προστασίας που αποτρέπει τις μπαταρίες σας από βραχυκυκλώματα και υπέρ-αποφορτίσεις Προστατευόμενες ICR με βαθμολογία C της τάξης των 2 Ampere ή περισσότερο μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μηχανικά Mods.

 

  • Οι ΙΜR μπαταρίες, ωστόσο, έχουν μια πιο σταθερή χημεία, και δεν θα είναι πιθανό να πιάσουν φωτιά ή να εκραγούν τόσο εύκολα όσο οι ICR μπαταρίες. Δεν χρειάζονται προστασία και συχνά πωλούνται χωρίς. Αυτές είναι επίσης κατάλληλες για μηχανικά Mods.

 

  • Η γενική άποψη στην ατμιστική κοινότητα είναι ότι σε περίπτωση αμφιβολίας, οι IMR μπαταρίες είναι καλύτερες για τα μηχανικά Mods. Γενικά το σκεπτικό είναι ότι αν μια IMR δεν έχει κύκλωμα προστασίας, από τη φύση της χημικής σύνθεσής της, είναι ασφαλέστερη από μια ICR με ένα κύκλωμα προστασίας. Προστατευόμενες μπαταρίες ICR έχουν μια ιστορία αποτυχίας του συστήματος προστασίας τους, ειδικά οι φθηνότερες -η επώνυμες της αγοράς. Στην πραγματικότητα, έχουμε περισσότερα περιστατικά φωτιάς η έκρηξης με φθηνότερες προστατευόμενες μπαταρίες ICR απ’ ότι με τις ΙΜR.

 

4. Μην τοποθετήσετε ανάποδα τις μπαταρίες.

  • Το εξωτερικό της μπαταρίας είναι πάντα αρνητικό, ως εκ τούτου και το σώμα του Μod σας θα πρέπει επίσης να είναι αρνητικό.

 

  • Στα περισσότερα Μods, το αρνητικό μέρος της μπαταρίας σας είναι στο κάτω μέρος του Μod για να κάνει ολόκληρο το σώμα “σωλήνα” αρνητικό.

 

  • Ο λόγος για αυτό είναι ότι αν το περιτύλιγμα μπαταρία σας έχει καταστραφεί και αγγίζει το μεταλλικό σώμα του Mod, το σώμα είναι αρνητικό και έτσι δεν έχει σημασία πώς θα τοποθετηθεί η μπαταρία σας, βραχυκύκλωμα δεν θα συμβεί. Ωστόσο, εάν σώμα του Mod σας είναι θετικό και το περιτύλιγμα της μπαταρίας σας έχει καταστραφεί τότε θα έχετε βραχυκύκλωμα.


5. Μην υπέρ-φορτίζετε τις μπαταρίες σας.

 

  •  Όποτε έχετε πλήρως φορτισμένες τις μπαταρίες σας, πριν τις τοποθετήσετε στο μηχανικό Μod σας, χρησιμοποιήστε ένα πολύμετρο για να ελέγξετε την τάση.

 

  • Συνήθως δεν πρέπει να υπερβαίνει 4,2 Volt, αν και πολλές μάρκες έχουν ένα +/- .05 Volt στις προδιαγραφές τους που τους επιτρέπει να πάνε μέχρι 4.25 Volt. Αν πάει πέρα από αυτό που έχει οριστεί, τότε καλό θα είναι να αλλάξετε την  μπαταρία σας, το φορτιστή ή και τα δύο. Μια υπέρ-φορτισμένη μπαταρία θα πρέπει να θεωρείται ασταθής.

 

  • Για να επιμηκύνετε τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, φορτίστε τις μπαταρίες σας στο 4.1volts και όχι στα 4.2volts που θεωρείτε μια πλήρης φόρτιση.  Επίσης, ποτέ μην προσπαθήσετε να φορτίσετε μια μπαταρία που έχει αποφορτιστεί έντονα/βίαια. Μια έντονα αποφορτισμένη μπαταρία μπορεί να αναπτύξει ένα εσωτερικό βραχυκύκλωμα.

 

  • Βεβαιωθείτε μηχανικά σας Mods έχουν οπές αερισμού. Όταν ακολουθείτε τους κανόνες που έχουν ήδη αναφερθεί, πρέπει να είστε σε πολύ καλό δρόμο, αλλά ακόμη και οι πιο προσεκτικοί από εμάς μπορούν και κάνουν λάθη οπότε θέλει πάντα προσοχή. Ακόμη και αν ακολουθήσουμε όλους τους κανόνες, υπάρχουν μόνο μερικά πράγματα που δεν μπορούμε να αποφύγουμε, όπως τα ατυχήματα.Όταν συμβαίνει αυτό, είναι καλό να έχουμε κάποιο είδος μηχανισμού ασφαλείας έτοιμο.

 

  • Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα με μια μπαταρία που βρίσκεται σε κατάσταση  θερμικής εκτόνωσης (η οποία μπορεί να προκληθεί από βραχυκυκλώματα, από το υπερβολικό στρεσάρισμα  ή την υπερβολική αποφόρτιση της μπαταρίας) είναι ότι τα υλικά στο εσωτερικό της μπαταρίας διογκώνονται με ταχείς ρυθμούς.

 

  • Ένα Μod χωρίς οπές αερισμού είναι ένα σφραγισμένο δοχείο το οποίο μπορεί να σπάσει, να θρυμματιστεί ή να εκραγεί προκαλώντας βλάβη σε εσάς και τους άλλους μόνο και μόνο επειδή η πίεση στο εσωτερικό του Μod δεν έχει πουθενά να πάει.

 

  • Ένα μηχανικό Μod με κατάλληλες οπές εξαερισμού μπορεί να αποτρέψει αυτή την αύξηση της πίεσης λόγω του ότι έχει από πού να απελευθερώσει τα ταχέως επεκτεινόμενα  αέρια πριν φτάσει η πίεσή τους σε επικίνδυνα επίπεδα. Σκεφτείτε ένα Μod χωρίς οπές εξαερισμού, σαν ένα μπαλόνι, εάν το παραφουσκώσετε κάποια στιγμή θα εκραγεί. Ένα μπαλόνι με οπές εξαερισμού ωστόσο, θα εκτονώσει την πίεση όσο αέρα και να φυσήξετε μέσα στο μπαλόνι.


      Τώρα που έχουμε καλύψει τις βασικές αρχές, ακόμα και αν σας φαίνονται πολλά ή δυσνόητα, με πολύ πρακτική, κοινή λογική και πάνω απ’ όλα με ασφάλεια κάποια στιγμή αυτά θα γίνουν η δεύτερη φύση σας.


Accept

Η ιστοσελίδα μας χρησιμοποιεί cookies έτσι ώστε να μπορούμε να παρέχουμε καλύτερες υπηρεσίες. Μάθε περισσότερα
Οι αγοραπωλησίες και η περιήγηση στο site μας επιτρέπεται σε άτομα ηλικίας 18+